Затверджую
Директор Сусолівської СЗШ І-ІІст.
___________ Я.Є.Пилипчак
«12» березня 2020р.
Індивідуальний план роботи під час
Карантину з 12.03 по 03. 04.2020р.
Вчителя початкових
класів Сусолівської СЗШ І-ІІ ст.
Качмар Марії Михайлівни
|
№ п/п |
Дата |
Зміст організаційно-педагогічних заходів |
Виконання |
|
1. |
12. 03. 2020 |
1. Складання плану-графіка самоосвіти та
елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу. 2. Робота зі шкільною документацією. 3. Онлайн консультації з учнями і батьками з
питань дистанційного навчання. |
Складання плану-графіка. Впорядкування папки самоосвіти. Створення в соціальній мережі Viber спільноти «3 клас Сусолівська СЗШ». |
|
2. |
13.03.2020 |
1.Розробка і розсилка завдань для учнів 3 класу. 2. Опрацювання фахової літератури, перегляд новинок
на сайті «На урок» та інших платформах. |
Літературне читання Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української літератури для читання
в 3, 4 класах. С. 29-31- дайте відповіді на запитання розміщені
під твором. Математика Опрацювати правило на с.131 № 857, 858, 862-виконани усно № 864. 865-письмово. |
|
3. |
16.03.2020 |
1. Складання завдань для дистанційного
навчання для учнів 3 класу. 2. Перевірка виконаних завдань через соціальну мережу Viber. 3. індивідуальні консультації для батьків та учнів
3 класу. 4. Перегляд матеріалів на освітніх
інтернет-платформах. |
Літературне читання Позакласне читання Перегляд відеоролика про Л.Костенко
«Письменниця, що мріяла стати льотчицею: 5 цікавих фактів про Л.Костенко. Прочитати твори Л.Костенко «Березовий листок»,
«Берізки по коліна у воді», «Білочка восени». |
|
4. |
17.03. 2020 |
1.Розробка і розміщення завдань для
дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber). 2. Онлайн-консультації. 3. Збір виконаних завдань та підведення
підсумків. 4. Перегляд матеріалів на освітніх
інтернет-ресурсах. |
Літературне читання Підсумок за розділом С.128 – повтори і пригадай. Математика № 876, 879, 881-усно № 883, 884 – письмово Українська мова Перегляд відеоролика «Прикметник» Впр. 311 – виконати, Добери і запиши 3 загадки про квіти. Підкресліть
у них прикметники. Природознавство Перегляд відеоролика «Гриби- живі організми».
«Будова гриба». Прочитайте с. 122-125 |
|
5. |
18.03. 2020 |
1. Перегляд онлайн – зустрічі із заступником
міністра освіти і науки про дистанційну роботу для вчителів. 2. Розробка і розміщення завдань для
дистанційного навчання за розкладом учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber) 3. Збір виконаних завдань, консультації для
виправлення помилок зроблених учнями під час виконання домашнього завдання. |
Літературне читання Повправлятися у техніці читання мовчки. Українська мова впр. 314- спишіть підкресліть прикметники,
зробіть звуко-буквений аналіз
виділених слів. Математика № 885,886, 888, 890-усно Опрацювати правило на с.134 № 887, 892, 893 -письмово |
|
6. |
19.03.2020 |
1. Опрацювання наказу № 406 МОН від 16. 03.
2020. 2. Розробка та розміщення завдань у соціальній
мережі Viber. 3. Збір виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації для учнів та
батьків. |
Природознавство Перегляд відеоролика «Яке значення мають гриби у
природі та житті людей?» Основи здоров’я Перегляд відеоролика « Відпочинок на природі». |
|
7. |
20.03.2020 |
1. Розміщення своїх розробок уроків на сайті «На
урок». 2. Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання у соціальній мережі Viber. 3. Збір виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації для батьків і
учнів. |
Літературне читання Ознайомитися з біографією Олександра Копиленка. С. 129-130- прочитайте та дайте відповіді на
запитання. Математика № 894, 895, 898- усно № 896, 902, 903- письмово |
|
8. |
23.03.2020 |
1. Ознайомлення з додатком Google Classroom (на допомогу викладачам в організації
дистанційного навчання). 2. Впорядкування папки з виховної роботи. 3. Розробка і розміщення завдань у соціальній
мережі Viber. 4. Збір виконаних завдань. 5. Індивідуальні консультації для батьків і
учнів. |
Літературне читання С. 131- прочитати, скласти план Математика № 904, 907, 908, 909-усно № 905, 912, 913- письмово Українська мова Переглянути відеоролик « Зв’язок
прикметника з іменником» Впр.320- спишіть, зробіть звуко -буквений аналіз
виділеного слова, визначте рід прикметника в останньому реченні. Природознавство Переглянути відеоролик «Бактерії. Значення
бактерій у природі і для людини». |
|
9. |
24.03.2020 |
1. Опрацювання з наказом МОН , як вчителям вести
журнал і оцінювати учнів. 2. Розробка і розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів і
батьків. 5. Проходження вебінару «Технології
дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не
тільки». |
Літературне читання С. 132-прочитати і опрацювати Математика № 914, 916. 917, 919-усно № 915,921, 922-письмово Українська мова Переглянути відеоролик «Родові закінчення
прикметників». Впр.324-визначіть рід і число прикметника,
позначте закінчення, знайдіть 2 загадки про фрукти, підкресліть в них
прикметники. |
|
10. |
25.03.2020 |
1. Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо
розвантаження учнів та вчителів на час канікул. 2.Ознайомлення із рішенням МОН про продовження
загальнонаціонального карантину до 24 квітня. 3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
платформах. |
|
|
11. |
26.03.2020 |
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
платформах. 2. Підготовка матеріалів для виконання учнями 3
класу. |
|
|
12. |
27.03.2020 |
1. Ознайомлення із сучасними інформаційними
сервісами навчання. 2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
ресурсах. 3. Складання завдання для дистанційного
навчання. |
|
|
13. |
30.03.2020 |
1. Перегляд новинок на сайті «На урок». 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір виконаних робіт. 4. Індивідуальна консультація для учнів і
батьків. |
Літературне читання С. 132-133-прочитайте та дайте відповіді на
запитання Математика С. 132- опрацювати правила № 923, 926, 928-усно № 927, 931, 932- письмово Українська мова Роз. мовл. Перегляньте відеоролик про синичку. Складіть
опис синички (4-5 речень). Природознавство Перегляд відеоролика « Що таке ланцюжок
живлення? Рослиноїдні, мﹸясоїдні, всеїдні тварини» |
|
14. |
31.03.2020 |
1.Перегляд новинок на сайті « Всеосвіта» 2. Розробка і розсилка завдань для учнів 3
класу. 3.Збір виконаної роботи. 4. Індивідуальна консультація для учнів і
батьків. |
Літературне читання Позакласне читання Переглянути відеоролик « Життя і творчість
В.Сухомлинського» Розшукати в інтернеті 2 твори В.Сухомлинського і
прочитати(на вибір) Математика № 933, 934,936. 937, 940-усно № 935, 941, 942-письмово Українська мова Переглянути відеоролик «Змінювання прикметників
за числами» Впр. 331- спишіть у потрібній формі, змініть
число, запишіть парами, позначте закінчення. |
|
15. |
01.04.2020 |
1. Робота над темою самоосвіти: «Розвиток
індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої
самореалізації». 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір виконаної роботи. 4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання. Переглянути відеоролик «Життя і творчість
Г.Тютюнника. С. 134-135-прочитати частину твору
«Бушля»-відповісти на запитання. Математика № 943, 947, 949-усно № 944, 950, 951-письмово Українська мова Впр. 335- спишіть другий абзац вправи 333,
уставляючи пропущені закінчення. Підкресліть прикметники,визначте їх число. Опрацюйте правило с. 138. |
|
16. |
02.04.2020 |
1. Робота над темою самоосвіти «Розвиток
індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої
самореалізації. 2. Розробка і розсилка завдання для учнів. 3. Збір
виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх
батьків. |
Природознавство Переглянути відеоролик на тему « Як охороняти
зникаючі рослини і тварини? Червона книга України», дайте відповідь на
запитання. |
|
17. |
03.04.2020 |
1. Робота над створенням завдань для контрольної
роботи з математики. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів і їхніх
батьків. 5. Ознайомлення з листом МОН від 31 березня
2020р. № 1/9-182 « Організація завершення 2019-2020 навчального року та
зарахування до закладів середньої освіти.» |
Літературне читання С. 136- прочитайте продовження оповідання
«Бушля», складіть план до цілого твору. Математика Контрольна робота – виконати самостійно |
|
18. |
06.04.2020 |
1. Підбір контрольного диктанту і двох завдань
до теми прикметник. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір та опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання Переглянути відеоролик «Творчість Всеволода
Нестайка». С. 136, 137- прочитайте частину твору «Просто
Олесь друг»- дайте відповіді на запитання. Математика Аналіз контрольної роботи Українська мова Диктант – запишіть під диктовку диктант і
виконайте два завдання Природознавство Перегляд відеоролика «Для чого створюють
заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю». – дайте
відповіді на запитання. |
|
19. |
07.04.2020 |
1. Перегляд новинок на сайті «На урок». 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір та опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання С. 138, 139- прочитайте продовження оповідання
«Просто Олесь друг»- перекажіть твір за поданою схемою. Математика Перегляньте відеоролик «Поняття про частини» № 952, 953, 954, 955, 956, 958 – усно, опрацюй
пояснення з підручника. № 959, 961, 962 – письмово Українська мова Аналіз контрольного диктанта С. 141- опрацюйте правило Впр.339- добери до дієслів по 3 іменники, з
якими вони можуть бути звﹸязані за змістом |
|
20. |
08.04.2020 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
ресурсах. 2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання Перегляд відеоролика «Життя і творчість М.
Трублаїні» С. 139-140- прочитайте одну із частину твору
«Яшка і Машка»-дайте відповіді на запитання» Математика Перегляд відеоролика «Утворення і запис частин» №963, 964,965,968,970-усно № 966, 971, 972-письмово Українська мова Перегляд відеоролика «Звﹸязок
дієслова з іменником» Впр. 340-усно, впр.342-спишіть другий абзац
вправи 341, позначте префікси у виділених дієсловах, підкресліть дієслова та
іменники, з якими вони зﹸвязані |
|
21. |
09.04.2020 |
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
ресурсах. 2. Розробка завдань для контрольної роботи з
природознавства. 3. Розсилка контрольної роботи. 4. Збір виконаної роботи. 5. Індивідуальна консультація для батьків та
їхніх батьків. |
Природознавство Контрольна робота |
|
22. |
10.04.2020 |
1. Опрацювання методичної літератури. 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір та опрацювання виконаних робіт. 4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання С. 140-141- прочитайте другу частину твору М.
Трублаїні «Омар» Математика Перегляд відеоролика «Поняття «чисельник»,
«знаменник» № 973, 974,975, 978-уснр № 976, 980, 981-письмово |
|
23. |
13. 04. 2020 |
1. Поповнення матеріалів власної сторінки на
інтернет – сайті «На урок» 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
класу. 3. Збір та опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання С. 141-142- прочитайте третю частину твору
М.Трублаїні « Шоколад
боцмана»- стисло напиши про Яшку за прочитаним твором Математика Перегляньте відеоролик « Порівняння частин» № 982. 983, 984, 985, 987, 989-усно № 986, 992, 993-письмово Українська мова Розвиток мовлення С. 144- складіть зачин і кінцівку за прочитаним
твором і малюнками Природознавство Перегляд відеоролика « Як працює наш організм?
Системи органів тіла людини та їх значення для людини. Нервова система»-
дайте відповіді на запитання |
|
24. |
14.04.2020 |
1. Впорядкування папки з виховної роботи. 2. Розробка та розсилка завдань для
дистанційного навчання. 3. Збір на опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читання Позакласне читання Прочитайте твір, який знайдете в своїй домашній
бібліотечці та напишіть свої враження від прочитаного твору Математика Перегляньте відеоролик «Знаходження частини від
числа» № 994, 995,996,1000-усно № 999, 1002, 1003-письмово Українська мова Перегляньте відеоролик «Дієслова-антоніми» Впр.346-спишіть дієслова, вилучивши зайве, у
якому рядку є дієслова-антоніми |
|
25. |
15.04.2020 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –
ресурсах. 2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання виконаних завдань. 4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх
батьків. |
Літературне читаннячитання С. 142-143- переказувати записавши голосове
повідомлення Математика Перегляньте відеоролик «Знаходження частини від
числа» №1002,1003 письмово Українська мова Перегляньте відеоролик «Дієслова-антоніми» Впр.346-виконати письмово Контрольна робота. Списування |
|
26. |
16.04.2020 |
1.Розробка і розміщення
завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber). 2. Онлайн-консультації. |
Природознавство Перегляд відеоролика «Для чого потрібні скелет і мﹸязи? Опорно-рухова система» Дати відповіді на запитання в голосовому повідомленні. |
|
27. |
17.04.2020 |
1.Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – ресурсах. 2. Розробка і розсилка
завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. 5. Ознайомлення із
рекомендаціями МОН щодо підсумкового оцінювання та завершення навчального
року. |
Літературне читання С. 144-145- переказувати
записавши голосове повідомлення Математика Перегляд відеоролика
«Знаходження числа за його частиною» № 1020,1021- виконати
письмово |
|
28. |
21.04.2020 |
1.Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – ресурсах. 2. Розробка і розсилка
завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання С. 145-149- переказувати записавши голосове повідомлення Математика Перегляд відеоролика «Знаходження числа за його частиною. Задачі на
знаходження числа за його частиною» №1029,1030- виконати письмово Українська мова Перегляд відеоролика «Дієслова-синоніми» Впр.352-виконати письмово |
|
29. |
22.04.2020 |
1. Опрацювання методичної
літератури. 2.Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних робіт. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання С.149-150-дати відповіді на запитання записавши голосове повідомлення Українська мова Перегляд відеоролика «Змінювання дієслів за часами» Впр. 359-виконати письмово Математика № 1038, 1039- виконати письмово. Підготуватися до контрольної роботи |
|
30. |
23.04.2020 |
1.Розробка і розміщення
завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber). 2. Онлайн-консультації. |
Природознавство Перегляд відеоролика «З чого складається травна система?» Дати відповіді на запитання записавши голосове повідомлення |
|
31. |
24.04.2020 |
1. Перегляд новинок на
сайті «На урок». 2. Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальні
консультації для учнів та їхніх батьків. 5. Ознайомлення з
рекомендаціями МОН, щодо заповнення класного журналу. |
Літературне читання С. 151-опрацювати, порівняти твори Ю.Збанацького та Галини Демченко Математика Контрольна робота |
|
32. |
27.04.2020 |
1. Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – платформах. 2. Підготовка матеріалів
для виконання учнями 3 класу. 3. Перегляд рекомендацій
щодо розвантаження учнів та вчителів на час карантину. |
Літературне читання С.151-153-опрацювати, читати в особах Українська мова Розвиток звﹸязного мовлення. Написати твір-
розповідь «Весна» Математика Аналіз
контрольної роботи. Робота над
помилками кожного з учнів. |
|
33. |
28.04.2020 |
1.Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – ресурсах. 2. Розробка і розсилка
завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. 5. Переглянути та
проаналізувати інформацію, щодо дистанційного навчання в США , Великій
Британії та Україні |
Літературне читання С. 152-154- читати і переказувати в голосовому повідомленні, виконайте
завдання до твору. Математика Повторення № 1-10- опрацюйте Українська мова Впр. 363- виконати письмово Скласти діалог з 4-5 реплік і записати в голосовому повідомленні та
надіслати |
|
34. |
29.04.2020 |
1. Робота над темою
самоосвіти: «Розвиток індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до
самопізнання та свідомої самореалізації». 2. Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір виконаної роботи. 4. Індивідуальні
консультації для учнів та їхніх батьків. 5. Перегляд запису прямого
ефіру з Любомирою Манзій, щодо завершення 2019-2020року. |
Літературне читання С.155,156- опрацювати та виконати завдання до твору записавши голосове
повідомлення Математика Повторення № 11-20-опрацювати Українська мова Переглянути відеоролик «Дієслова. Що означають завершену і незавершену
дію» Впр. 367- виконати письмово |
|
35. |
30.04.2020 |
1.Розробка і розсилка
завдань для учнів 3 класу. 2. Опрацювання фахової
літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах. |
Природознавство Переглянути відеоролик « Що потрібне для дихання? Дихальна система.
Запобігання захворювання органів дихання», виконати тест до цієї теми. |
|
36. |
04.05.2020 |
1. Перегляд новинок на
сайті «На урок». 2. Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір та опрацювання виконаних
завдань. 4. Індивідуальні
консультації для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання Позакласне читання Весну красну зустрічаймо Математика Повторення С. 162-163 –опрацювати № 29,30 –письмово Українська мова Впр.371-виконати письмово Природознавство Переглянути відеоролик «Кровоносна система.» Дати відповідь на запитання, записати голосове повідомлення. |
|
37. |
05.05.2020 |
1.Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – ресурсах. 2. Розробка і розсилка
завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання виконаних
завдань. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання С.156- виразно читати Математика Повторення 163-164-опрацювати № 39,40-виконати письмово Українська мова Переглянути відеоролик «Написання не з дієсловами» С.158, впр. 377- виконати письмово |
|
38. |
06.05.2020 |
1.Перегляд матеріалів на
освітніх інтернет – ресурсах. 2. Розробка і розсилка
завдань учням 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальна
консультація для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання С.158-159-прочитати частину оповідання, дати відповіді на запитання Математика Повторення № 48,49-письмово Українська мова Розвиток мовлення Скласти привітання до Дня матері. |
|
39. |
07.05.2020 |
1.Розробка і розміщення
завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber). 2. Онлайн-консультації. |
Природознавство С. 160-164 – опрацювати, дати відповіді на запитання |
|
39. |
08.05.2020 |
1.Розробка і розсилка
завдань для учнів 3 класу. 2. Опрацювання фахової
літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах. |
Літературне читання С.160-161-прочитати частину оповідання, дати відповіді на запитання Математика Повторення № 57,58-письмово Українська мова Впр.385-виконати письмово |
|
40. |
12.05.2020 |
1.Розробка і розсилка
завдань для учнів 3 класу. 2. Опрацювання фахової
літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах. |
Літературне читання С.161-повторити розділ, дати відповіді на запитання Математика Повторення № 66,67-письмово Українська мова Впр.385- виконати письмово |
|
41. |
13.05.2020 |
1. Перегляд новинок на
сайті «На урок». 2. Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних завдань. 4. Індивідуальні консультації
для учнів та їхніх батьків. |
Літературне читання Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). Перегляньте відеоролик та виконайте контрольну роботу. Математика Повторення № 76,77-письмово Українська мова Впр.393- виконати письмово |
|
42. |
14.05.2020 |
1.Розробка і розміщення
завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber). 2. Онлайн-консультації. |
Природознавство С.165-167 – опрацювати, дати відповідь на запитання, записати голосове
повідомлення. |
|
43. |
15.05.2020 |
1. Опрацювання методичної
літератури. 2.Розробка та розсилка
завдань для учнів 3 класу. 3. Збір та опрацювання
виконаних робіт. |
Літературне читання С. 163-165- прочитати оповідання, пояснити значення фразеологізмів Математика Повторення № 85,86 – виконати письмово |
Немає коментарів:
Дописати коментар