Зразок плану дистанійного навчання, 3 клас

 

Затверджую

Директор Сусолівської СЗШ І-ІІст.

___________ Я.Є.Пилипчак

«12»   березня 2020р.

                                         Індивідуальний план роботи під час

                                        Карантину з 12.03 по 03. 04.2020р.

                         Вчителя початкових класів Сусолівської СЗШ І-ІІ ст.

                                          Качмар Марії Михайлівни

№ п/п

Дата

Зміст організаційно-педагогічних заходів

Виконання

1.

12. 03. 2020

1. Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

2. Робота зі шкільною документацією.

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

Складання плану-графіка.

 

Впорядкування папки самоосвіти.

 

Створення в соціальній мережі Viber спільноти «3 клас Сусолівська СЗШ».

2.

13.03.2020

1.Розробка і розсилка завдань для учнів      3 класу.

2. Опрацювання фахової літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах.

Літературне читання

Опрацювання творів із «Хрестоматії  сучасної української літератури для читання в 3, 4 класах.

С. 29-31- дайте відповіді на запитання розміщені під твором.

Математика

Опрацювати правило на  с.131

№ 857, 858, 862-виконани усно

№ 864. 865-письмово.

 

3.

16.03.2020

1. Складання завдань для дистанційного навчання  для учнів 3 класу.

2. Перевірка виконаних завдань через соціальну мережу Viber.

3. індивідуальні консультації для батьків та учнів 3 класу.

4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-платформах.

Літературне читання

Позакласне читання

Перегляд відеоролика про Л.Костенко «Письменниця, що мріяла стати льотчицею: 5 цікавих фактів про Л.Костенко.

Прочитати твори Л.Костенко «Березовий листок», «Берізки по коліна у воді», «Білочка восени».

4.

17.03. 2020

1.Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн-консультації.

3. Збір виконаних завдань та підведення підсумків.

4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

Літературне читання

Підсумок за розділом

С.128 – повтори і пригадай.

 

Математика

№ 876, 879, 881-усно

№ 883, 884 – письмово

Українська мова

Перегляд відеоролика «Прикметник»

Впр. 311 – виконати,

Добери і запиши 3 загадки про квіти. Підкресліть у них прикметники.

Природознавство

Перегляд відеоролика «Гриби- живі організми». «Будова гриба». Прочитайте с. 122-125

5.

18.03. 2020

1. Перегляд онлайн – зустрічі із заступником міністра освіти і науки про дистанційну роботу для вчителів.

2. Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання за розкладом учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber)

3. Збір виконаних завдань, консультації для виправлення помилок зроблених учнями під час виконання домашнього завдання.

Літературне читання

Повправлятися у техніці читання мовчки.

Українська мова

впр. 314- спишіть підкресліть прикметники, зробіть звуко-буквений  аналіз виділених слів.

Математика

№ 885,886, 888, 890-усно

Опрацювати правило на с.134

№ 887, 892, 893 -письмово

6.

19.03.2020

1. Опрацювання наказу № 406 МОН від 16. 03. 2020.

2. Розробка та розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

3. Збір виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та батьків.

Природознавство

Перегляд відеоролика «Яке значення мають гриби у природі та житті людей?»

Основи здоровя

Перегляд відеоролика « Відпочинок на природі».

7.

20.03.2020

1. Розміщення своїх розробок уроків на сайті «На урок».

2. Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання у соціальній мережі Viber.

3. Збір виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для батьків і учнів.

Літературне читання

Ознайомитися з біографією Олександра Копиленка.

С. 129-130- прочитайте та дайте відповіді на запитання.

Математика

№ 894, 895, 898- усно

№ 896, 902, 903- письмово

 

8.

23.03.2020

1. Ознайомлення з додатком Google Classroom (на допомогу  викладачам в організації дистанційного навчання).

2. Впорядкування папки з виховної роботи.

3. Розробка і розміщення завдань у соціальній мережі  Viber.

4. Збір виконаних завдань.

5. Індивідуальні консультації для батьків і учнів.

Літературне читання

С. 131- прочитати, скласти план

Математика

№ 904, 907, 908, 909-усно

№ 905, 912, 913- письмово

Українська мова

Переглянути відеоролик « Звязок прикметника з іменником»

Впр.320- спишіть, зробіть звуко -буквений аналіз виділеного слова, визначте рід прикметника в останньому реченні.

Природознавство

Переглянути відеоролик «Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини».

9.

24.03.2020

1. Опрацювання з наказом МОН , як вчителям вести журнал і оцінювати учнів.

2. Розробка і розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів і батьків.

5. Проходження вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки».

Літературне читання

С. 132-прочитати і опрацювати

Математика

№ 914, 916. 917, 919-усно

№ 915,921, 922-письмово

Українська мова

Переглянути відеоролик «Родові закінчення прикметників».

Впр.324-визначіть рід і число прикметника, позначте закінчення, знайдіть 2 загадки про фрукти, підкресліть в них прикметники.

10.

25.03.2020

1. Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо розвантаження учнів та вчителів на час канікул.

2.Ознайомлення із рішенням МОН про продовження загальнонаціонального карантину до 24 квітня.

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – платформах.

 

11.

26.03.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – платформах.

2. Підготовка матеріалів для виконання учнями 3 класу.

 

12.

27.03.2020

1. Ознайомлення із сучасними інформаційними сервісами навчання.

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

3. Складання завдання для дистанційного навчання.

 

13.

30.03.2020

1. Перегляд новинок на сайті «На урок».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір виконаних робіт.

4. Індивідуальна консультація для учнів і батьків.

Літературне читання

С. 132-133-прочитайте та дайте відповіді на запитання

Математика

С. 132- опрацювати правила

№ 923, 926, 928-усно

№ 927, 931, 932- письмово

Українська мова

Роз. мовл.

Перегляньте відеоролик про синичку. Складіть опис синички (4-5 речень).

Природознавство

Перегляд відеоролика « Що таке ланцюжок живлення? Рослиноїдні, мясоїдні, всеїдні тварини»

14.

31.03.2020

1.Перегляд новинок на сайті « Всеосвіта»

2. Розробка і розсилка завдань для учнів 3 класу.

3.Збір виконаної роботи.

4. Індивідуальна консультація для учнів і батьків.

 

Літературне читання

Позакласне читання

Переглянути відеоролик « Життя і творчість В.Сухомлинського»

Розшукати в інтернеті 2 твори В.Сухомлинського і прочитати(на вибір)

Математика

№ 933, 934,936. 937, 940-усно

№ 935, 941, 942-письмово

Українська мова

Переглянути відеоролик «Змінювання прикметників за числами»

Впр. 331- спишіть у потрібній формі, змініть число, запишіть парами, позначте закінчення.

15.

01.04.2020

1. Робота над темою самоосвіти: «Розвиток індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої самореалізації».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір виконаної роботи.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання.

Переглянути відеоролик «Життя і творчість Г.Тютюнника.

С. 134-135-прочитати частину твору «Бушля»-відповісти на запитання.

Математика

№ 943, 947, 949-усно

№ 944, 950, 951-письмово

Українська мова

Впр. 335- спишіть другий абзац вправи 333, уставляючи пропущені закінчення. Підкресліть прикметники,визначте їх число.

Опрацюйте правило с. 138.

16.

02.04.2020

1. Робота над темою самоосвіти «Розвиток індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої самореалізації.

2. Розробка і розсилка завдання для учнів.

3. Збір  виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

Природознавство

Переглянути відеоролик на тему « Як охороняти зникаючі рослини і тварини? Червона книга України», дайте відповідь на запитання.

17.

03.04.2020

1. Робота над створенням завдань для контрольної роботи з математики.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів і їхніх батьків.

5. Ознайомлення з листом МОН від 31 березня 2020р. № 1/9-182 « Організація завершення 2019-2020 навчального року та зарахування до закладів середньої освіти.»

Літературне читання

С. 136- прочитайте продовження оповідання «Бушля», складіть план до цілого твору.

Математика

Контрольна робота – виконати самостійно  

18.

06.04.2020

1. Підбір контрольного диктанту і двох завдань до теми прикметник.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

Переглянути відеоролик «Творчість Всеволода Нестайка».

С. 136, 137- прочитайте частину твору «Просто Олесь друг»- дайте відповіді на запитання.

Математика

Аналіз контрольної роботи

Українська мова

Диктант – запишіть під диктовку диктант і виконайте два завдання

Природознавство

Перегляд відеоролика «Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю». – дайте відповіді на запитання.

19.

07.04.2020

1. Перегляд новинок на сайті «На урок».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С. 138, 139- прочитайте продовження оповідання «Просто Олесь друг»- перекажіть твір за поданою схемою.

Математика

Перегляньте відеоролик «Поняття про частини»

№ 952, 953, 954, 955, 956, 958 – усно, опрацюй пояснення з підручника.

№ 959, 961, 962 – письмово

Українська мова

Аналіз контрольного диктанта

С. 141- опрацюйте правило

Впр.339- добери до дієслів по 3 іменники, з якими вони можуть бути звязані за змістом

20.

08.04.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

Перегляд відеоролика «Життя і творчість М. Трублаїні»

С. 139-140- прочитайте одну із частину твору «Яшка і Машка»-дайте відповіді на запитання»

Математика

Перегляд відеоролика «Утворення і запис частин»

№963, 964,965,968,970-усно

№ 966, 971, 972-письмово

Українська мова

Перегляд відеоролика «Звязок дієслова з іменником»

Впр. 340-усно, впр.342-спишіть другий абзац вправи 341, позначте префікси у виділених дієсловах, підкресліть дієслова та іменники, з якими вони звязані

21.

09.04.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка завдань для контрольної роботи з природознавства.

3. Розсилка контрольної роботи.

4. Збір виконаної роботи.

5. Індивідуальна консультація для батьків та їхніх батьків.

 

Природознавство

Контрольна робота

22.

10.04.2020

1. Опрацювання методичної літератури.

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних робіт.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С. 140-141- прочитайте другу частину твору М. Трублаїні «Омар»

Математика

Перегляд відеоролика «Поняття «чисельник», «знаменник»

№ 973, 974,975, 978-уснр

№ 976, 980, 981-письмово

 

23.

13. 04. 2020

1. Поповнення матеріалів власної сторінки на інтернет – сайті «На урок»

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С. 141-142- прочитайте третю частину твору М.Трублаїні

 « Шоколад боцмана»- стисло напиши про Яшку за прочитаним твором

Математика

Перегляньте відеоролик « Порівняння частин»

№ 982. 983, 984, 985, 987, 989-усно

№ 986, 992, 993-письмово

Українська мова

Розвиток мовлення

С. 144- складіть зачин і кінцівку за прочитаним твором  і малюнками

Природознавство

Перегляд відеоролика « Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх значення для людини. Нервова система»- дайте відповіді на запитання

24.

14.04.2020

1. Впорядкування папки з виховної роботи.

2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання.

3. Збір на опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

Позакласне читання

Прочитайте твір, який знайдете в своїй домашній бібліотечці та напишіть свої враження від прочитаного твору

Математика

Перегляньте відеоролик «Знаходження частини від числа»

№ 994, 995,996,1000-усно

№ 999, 1002, 1003-письмово

Українська мова

Перегляньте відеоролик «Дієслова-антоніми»

Впр.346-спишіть дієслова, вилучивши зайве, у якому рядку є дієслова-антоніми

25.

15.04.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читаннячитання

С. 142-143- переказувати записавши голосове повідомлення

Математика

Перегляньте відеоролик «Знаходження частини від числа» №1002,1003 письмово

Українська мова

Перегляньте відеоролик «Дієслова-антоніми»

Впр.346-виконати письмово

Контрольна робота. Списування

26.

16.04.2020

1.Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн-консультації.

 

Природознавство

Перегляд відеоролика «Для чого потрібні скелет і мязи? Опорно-рухова система»

Дати відповіді на запитання в голосовому повідомленні.

27.

17.04.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

5. Ознайомлення із рекомендаціями МОН щодо підсумкового оцінювання та завершення навчального року.

Літературне читання

С. 144-145- переказувати записавши голосове повідомлення

Математика

Перегляд відеоролика «Знаходження числа за його частиною»

№ 1020,1021- виконати письмово

28.

21.04.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С. 145-149- переказувати записавши голосове повідомлення

Математика

Перегляд відеоролика «Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною»

№1029,1030- виконати письмово

Українська мова

Перегляд відеоролика «Дієслова-синоніми»

Впр.352-виконати письмово

 

29.

22.04.2020

1. Опрацювання методичної літератури.

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних робіт.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С.149-150-дати відповіді на запитання записавши голосове повідомлення

Українська мова

Перегляд відеоролика «Змінювання дієслів за часами»

Впр. 359-виконати письмово

Математика

№ 1038, 1039- виконати письмово. Підготуватися до контрольної роботи

30.

23.04.2020

1.Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн-консультації.

 

Природознавство

Перегляд відеоролика «З чого складається травна система?»

Дати відповіді на запитання записавши голосове повідомлення

31.

24.04.2020

1. Перегляд новинок на сайті «На урок».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

5. Ознайомлення з рекомендаціями МОН, щодо заповнення класного журналу.

Літературне читання

С. 151-опрацювати, порівняти твори Ю.Збанацького та Галини Демченко

Математика

Контрольна робота

32.

27.04.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – платформах.

2. Підготовка матеріалів для виконання учнями 3 класу.

3. Перегляд рекомендацій щодо розвантаження учнів та вчителів на час карантину.

Літературне читання

С.151-153-опрацювати, читати в особах

Українська мова

Розвиток звязного мовлення.

Написати твір- розповідь «Весна»

Математика

Аналіз контрольної роботи.

Робота над помилками кожного з учнів.

 

33.

28.04.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

5. Переглянути та проаналізувати інформацію, щодо дистанційного навчання в США , Великій Британії та Україні

Літературне читання

С. 152-154- читати і переказувати в голосовому повідомленні, виконайте завдання до твору.

Математика

Повторення

№ 1-10- опрацюйте

Українська мова

Впр. 363- виконати письмово

Скласти діалог з 4-5 реплік і записати в голосовому повідомленні та надіслати

34.

29.04.2020

1. Робота над темою самоосвіти: «Розвиток індивідуальних здібностей школяра, прагнучого до самопізнання та свідомої самореалізації».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір виконаної роботи.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

5. Перегляд запису прямого ефіру з Любомирою Манзій, щодо завершення 2019-2020року.

Літературне читання

С.155,156- опрацювати та виконати завдання до твору записавши голосове повідомлення

Математика

Повторення

№ 11-20-опрацювати

Українська мова

Переглянути відеоролик «Дієслова. Що означають завершену і незавершену дію»

Впр. 367- виконати письмово

35.

30.04.2020

1.Розробка і розсилка завдань для учнів      3 класу.

2. Опрацювання фахової літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах.

Природознавство

Переглянути відеоролик « Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворювання органів дихання», виконати тест до цієї теми.

36.

04.05.2020

1. Перегляд новинок на сайті «На урок».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

 

Літературне читання

Позакласне читання

Весну красну зустрічаймо

Математика

Повторення

С. 162-163 –опрацювати

№ 29,30 –письмово

Українська мова

Впр.371-виконати письмово

Природознавство

Переглянути відеоролик «Кровоносна система.»

Дати відповідь на запитання, записати голосове повідомлення.

37.

05.05.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С.156- виразно читати

Математика

Повторення

163-164-опрацювати

№ 39,40-виконати письмово

Українська мова

Переглянути відеоролик «Написання не з дієсловами»

С.158, впр. 377- виконати письмово

38.

06.05.2020

1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах.

2. Розробка і розсилка завдань учням 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальна консультація для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

С.158-159-прочитати частину оповідання, дати відповіді на запитання

Математика

Повторення

№ 48,49-письмово

Українська мова

Розвиток мовлення

Скласти привітання до Дня матері.

39.

07.05.2020

1.Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн-консультації.

 

Природознавство

С. 160-164 – опрацювати, дати відповіді на запитання

39.

08.05.2020

1.Розробка і розсилка завдань для учнів      3 класу.

2. Опрацювання фахової літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах.

Літературне читання

С.160-161-прочитати частину оповідання, дати відповіді на запитання

Математика

Повторення

№ 57,58-письмово

Українська мова

Впр.385-виконати письмово

40.

12.05.2020

1.Розробка і розсилка завдань для учнів      3 класу.

2. Опрацювання фахової літератури, перегляд новинок на сайті «На урок» та інших платформах.

Літературне читання

С.161-повторити розділ, дати відповіді на запитання

Математика

Повторення

№ 66,67-письмово

Українська мова

Впр.385- виконати письмово

41.

13.05.2020

1. Перегляд новинок на сайті «На урок».

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів та їхніх батьків.

Літературне читання

Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово).

Перегляньте відеоролик та виконайте контрольну роботу.

Математика

Повторення

№ 76,77-письмово

Українська мова

Впр.393- виконати письмово

42.

14.05.2020

1.Розробка і розміщення завдань для дистанційного навчання для учнів 3 класу. (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн-консультації.

 

Природознавство

С.165-167 – опрацювати, дати відповідь на запитання, записати голосове повідомлення.

43.

15.05.2020

1. Опрацювання методичної літератури.

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 3 класу.

3. Збір та опрацювання виконаних робіт.

 

Літературне читання

С. 163-165- прочитати оповідання, пояснити значення фразеологізмів

Математика

Повторення

№ 85,86 – виконати письмово

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новорічний декор